Whenever wherever



Allt jag kan tänka på är när jag hör den här låten är när jag var åtta och frida sju uppträdde inför hela tjocka släkten till den här låten hemma hos farmor och farfar. Vi krälade och vi ålade på på golvet utan byxor för dom hade vi självklart satt på huvudet. Tror faktiskt också trosorna åkte av och upp på huvudet ett tag men då hade vi satt på oss något annat på benen, vad kommer jag inte ihåg, vi gjorde flera uppträdanden förstår ni. Vi kom ut krypande ur källaren och in i tv-rummet.  Vi tyckte väl att vi var lika sexiga som shakira är i videon när hon kryper runt där i leran, knappast. Dagen efter var det skola och självklart skulle vi skryta inför lärare och elever på blå mattan om vad vi gjort. Om det hade hänt idag tror jag att jag också hade skrutit om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0