Sömn är överskattat

Fattar inte vad felet är på mig, kan aldrig somna och när jag väl gör det så drömmer jag som en jävla idiot, samma dröm om och om igen. Har tröttnat på att springa emellan och först rädda mamma och dom för att seda springa för att rädda pappa medan frida sitter i meditations ställning i ett hörn och räknar ner till nio om och om igen då det kommer en tsunami våg samtidigt som peter har fastnat med skärpet i toppen på segelbåtens mast och hänger där och dinglar. Man baa vaaa varför drömma något sånt?! Sen när jag vaknar känns det helt ärligt som att jag sprungit ett helt jävla maraton. Helt fucking underbart!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Emma då!! Det där betyder nått jag ska bara lista ut ad det är!!

2009-11-18 @ 21:18:28
Postat av: Emma

Jaaa gör det frida!!!!!!!!!!!!

2009-11-18 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0