Deal with it

Om två veckor är det sommarlov och då, för exakt ett år sen, slutade jag nian. Allt har förändrats sen dess. De jag umgicks med då pratar jag knappt med nu. De jag knappt pratade med då är de som står mig närmast nu. Jag är nästan en helt annan person. En bättre person enligt. Ni får tycka vad ni vill. Jag är den jag är och jag är lycklig. Mycket lyckligare än jag var förut. Jag vet att de finns de som tycker att jag har förändrats, antagligen till det sämre och att det är de som gjorts att jag förlorade en del vänner som stod mig väldigt nära förut, i nian, men jag har hittat nya vänner. De som accepterar mig för den jag är. För gör ni inte det, då behöver jag inte er.
Alla förändras.
Deal with it!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar dig för den du är, det kommer jag alltid göra! Även fast du är förändras och växer så är du fortfarande du, du är fortfarande den personen som står mig nära och som alltid finns där! <3

2009-05-30 @ 16:03:14
Postat av: elinaa

jag älskar dig också emma, vet att jag har sagt dumma saker! Står för det, men ångrar. inget jag menade, PUUUUUSS

2009-05-30 @ 21:29:50
Postat av: Emma

Vad söta ni är, älskar er också! <3

2009-05-31 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0