alltid lika svårt att komma på vad man ska skriva här.

Frida hängde med igår och tur var väl det annars hade hon missat en hel del kul, NÖDsamtal, fast i och för sig inte då det var hennes mobil. Ingen fattar, jag vet, svårt att förklara. As roligt hade vi i alla fall. Gick hem till frida vid nio för att kolla på film. Elva vaknade jag och märkte att frida satt där och tittade på mig och att peter(min farbror) sa: Vem är det som ligger där under? Förstod ingenting innan jag kom på att vi skulle titta på film. Jag bestämde mig för att gå hem och har ett minne av att frida sa: Varför går du sådär, det ser ut som du har ont? När jag hasade mig fram mot ytterdörren, snäll som ja är ignorerade jag henne och hasade mig hem, upp till rummet, till min säng och somnade. (jag bor bara två hus bort för den som missat det) Amen juste, innan jag somna hjälpte Frida en gubbe från Gränna att knyta en slips över msn. Okej, kanske inte en gubbe, han kanske var runt arton men han var seg på att lära sig som en gubbe. 
Händelse rik kväll det där!


Kommentarer
Postat av: Fridaa

Hahah HÄNDELSERIK KVÄLL!!

2009-05-09 @ 16:52:14
Postat av: Emma

det kallas ironi frida! :P

2009-05-10 @ 09:17:25
URL: http://emmanilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0