090508

Nämen tjenare mongon! Hade inte behövt gå upp förrän kvart i tio idag men vm var det som gick upp klockan åtta idag om inte jag?  Så nu sitter jag här, helt klar ocghh redo för att kila till skolan. Förövrigt blir det nog en lugn kväll ikväll så mina föräldrar blir lite glada. Fick nyss ett sms från pappa där det står att vi ska grilla med Peter och Sanna ikväll så man får väl hoppas på att Fridolf hänger på också. Soligt är det idag också så man kanske ska ta och sola lite efter skolan? (som alla andra redan verkar ha gjort, då jag verkar vara den blekaste, hmm)
Pusspåer, nu ska jag lyssna på Melissa Horn och njuta den timmen jag har kvar innan man kilar iväg till tåget♥
En annan sak bara har varit i skolan varje dag den här veckan och jag är väldigt stolt ;)

Kommentarer
Postat av: F

Klart jag hakar!!

2009-05-09 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0