Tjaba, tjena, hallå, vi säger så!

Sitter hos Louise och nördar med världens huvudvärk! WOHOOO!     Elina och Louise befinner sig i badrummet där Louise duschar och jaa, vad gör Elina egentligen, tittar på? ;)  Forss kommer snart och sen får vi väl se vad vi hittar på. Det blir en lugn kväll idag i alla fall vilket passar mig perfekt för jag är pank. 800 kr, kan ni fatta det? Inte jag i alla fall.

Juste, sökte sommarjobb på Kallfors igår så nu är det bara att hoppas på att de hör av sig!

En annan sak, nu ska jag kanske flytta till Pilkrog också. Antis varning? Nej, det blir säkert as bra.

Ha en bra kväll, pusspåer♥

Kommentarer
Postat av: yoyo

hihi, du kommer bli antisemma och bara äta jord hela tiden. men nu kan du åka med min buss det är skitbra ju :D

2009-03-27 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0