Jag älskar dig

Varför är de orden så svåra för mig att säga? Har sagt dom en gång i mitt liv och det är till min mamma som jag bara slängde ut mig utan att riktigt tänka efter. Hon började gråta. Hon började gråta för att jag berättade att jag älskade henne. Det var fösta gången hon hörde mig säga det. Idag frågade pappa om jag älskade honom och vet ni vad jag gjorde? Jag bara stod där och stirrade på honom. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag bara stod där tills han frågade om jag hatade honom och då svarade jag nej och gick till mitt rum. Jag kan verkligen inte säga jag älskar dig till någon, inte ens till min egen familj. Det är nästan svårare till dom, men min familj visar inte känslor om de inte är ilska. Jag har fått höra kanske max fem gånger från mina föräldrar tillsammans räknat att de älskar mig och de från pappa räknas inte riktigt för han sa de när han kom hem från sitt möte med någon gubbe som sklle hjälpa honom att bli en bättre pappa eller något sånt skit så han blev tillsagd att säga det. Men jag älskar er de ska ni veta, även om jag inte säger det.


Kommentarer
Postat av: F

Kusinvitamin<3

Skriv det till honom om det är lättare! Ge honom bara den här texten det är ju precis som du känner kanske jobbigt att läsa men det skulle nog vara jätte bra!

<33333333333

2009-03-10 @ 19:10:13
URL: http://nnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0