Fri end

Har varit i sälen i fyra dagar nu men Louise och familjen och jaa, jag tror alla märkte av min och louise torra humor, FRI END, FRI END Louise, FRI END. haha vi garvade åt det där ordet i typ en timme, minst! 

En anna händelse. Louise och jag sitter och delar på en dricka med varsitt sugrör när louise blir lite fundersam;
Louise: Delar vi saliv nu?
Jag: Ehhhh

Som sagt: Torr humor.

Sen måste jag ju berätta om den snygga norrmannen vi såg! Han var så jävla snygg att vi knappt fick fram några ord när han hälsa på oss med sin gulliga norska ;)  Mer detaljer kommer i pb-bloggen imorgon!

Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Louise

Fullt normalt! (Y)

2009-03-09 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0