Våra konversationer är alltid lika klyftiga


fridarawet '


vetu vad


fridarawet '


ja e kissnödig!!


- Emmalinnéa


n'ääää :-O


- Emmalinnéa


kriiiiiiiss


- Emmalinnéa


gå på toa då :-O


- Emmalinnéa


:P


fridarawet '


orkar inteeeeeeee


- Emmalinnéa


har liknande problem,


- Emmalinnéa


är trött men tandborsten är så långt bort


fridarawet '


hahaha


fridarawet '


nu har ja kisselissat


- Emmalinnéa


men dum


- Emmalinnéa


nu mååååååste jag ju hämta tandborsten


fridarawet '


hahah jaaa


- Emmalinnéa


för att inte vara sämre


fridarawet '


det kittlas i min haöls :'(


- Emmalinnéa


näääää :( dumma din hals


fridarawet '


jaa!


fridarawet '


slå den


- Emmalinnéa

 

jaa jag gör det nu i mina tankar !


fridarawet '


VILKEN TUR ASSå


fridarawet '


tack


fridarawet '


verkligen


- Emmalinnéa


varsegod :D


fridarawet '


:D


Kommentarer
Postat av: Frid

2009-01-08 @ 10:41:40
Postat av: Frida Rawet

hahaha, grejen är ju .. att vi typ alltid pratar sådär (A) hahaha. love you sweetie . IMORGON, IMORGN, IMORGON! <3

2009-01-08 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0