SHOES och tågresor.

Juste glömde nästan det viktigaste! Köpte nya skor igår and I LOVE THEM.  Har ingen bild påde just nu men kanske slänger upp en bild lite senare :)

Sen tänkte jag berätta hur det är att åka tåg med Frida men eftersom att jag inte orkar skriva massa så snor jag lite text från Fridas blogg. Hoppas det är okej ? :)
Förr, förra veckan så missade vi att gå av i Järna (?) och åkte vidare till Mölnbo. Idag var inte fallet sådant, men vi lyckades ändå få till det. Eftersom vi klev på i Stockholm så hamnade vi ungefär längst bak på tåget. När vi sedan kom till Södertälje hamn så kom vi på den brilianta idén att ta tåget till Södertälje och därifrån ta Gnesta tåget, eftersom vårt tåg inte hade någon anslutning mot Gnesta. Men när vi väl kommer till Södertälje centrum så är inte tåget där och vi har alltså missat det, med en minut. Vi gick bort mot bussarna för att titta om det går någon lämplig buss, vilket det självfallet inte gör. Helt uppgivna så kommer Emma på den brilianta idéen att vi ska ta Stockholms tåget till hamn och därifrån kuta till Gnesta tåget. och vi hann! 

När det står Emma så är det ju självklart mig hon menar ;)

Pusspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0