Shit pommes alltså!

Sitter här vid datan med hörlurarna på mig. Intressant tänker ni, hon har härlurar på sig. Men ja det är det faktiskt. Har sådana dära bamse stora som alla killar har hemma när de sitter och pangar på datan,ni vet? Jaa,nu är det så i alla fall att en har lossnat så när man ska använda dom så måste man banka dit ena och nu var det så att den hade lossnat igen så jag banka dit och vet ni vad jag gör? Jo självklart sätter jag på den upp och ner så jag får rycka loss den för att börja om och jaa vad ska jag säga, då sätter jag självklart på den åt fel håll, men, men det är ju som man säger tredje gången gillt.

Nu kommer jag till det jag skulle komma till, jag är klar med biologin, JIPPIE :D

Ni måste checka in den här videon också! Blir man slagen på ett speciellt ställe går allt baklänges tills man dör. SCARY!
http://www.youtube.com/watch?v=UmcxOya9WJo

Pusspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0