My street

Heej sötnötar!
Dagen har varit riktigt seeeeg. Vaknade sju men insåg att jag verkligen inte kunde gå upp för jag var så sjukt trött så efter lite övertalande så gick mamma med på att skjutsa mig till skolan så jag fick sova en timme till. Skönt men var lika trött då. Skoladagen började med spanska prov och resten har vart lika dålig. Jag är så sjukt trött på skolan och fattar inte hur jag ska klara två och ett halvt år till! Jag orkar verkligen inte och inte blir det bättre av av jag går på en pluggis skola. De två senaste dagarna har jag haft prov i spanska grammatik, hör, läs och skriva en uppsats i dåtid plus redovisning i biologi. De två senaste dagarna har vart skit helt enkelt, förutom när jag var med FrippieHippie igår alltså och promenaden jag kanske ska gå på med Louise ikväll ;)
Men imorgon är det fredag och jag längtar som fan! Vill ha helg nu!
Pusspåer♥

Bild på Forss och Louise från förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0