MAGISKT FINGER

VET NI VAD SOM HAR HÄNT?! När jag skulle gå av tåget i järna idag ville inte dörrarna öppna sig och då bestämde jag mig för att trycka mitt ena finger mot det där svarta som är mellan dörrarna, ni vet? Och gissa vad som hände! De öppnade sig så klart! MAGIC, I know. Dagen har i stort sett varit ganska muppig eller jag har i alla fall varit lite knasig i bollen som ni kanske märkt om ni kikat in på Frippiehippies blogg ;) Men jag tänkte på broder jakob låten så ni vet.

Just nu sitter jag och pluggar biologi. Ska typ skriva en uppsats om kloning, GREAT! Klockan åtta blir det promenad med Louise tror jag. '

Nää nu måste jag fortsätta plugga. Hare bra!

Pusspåer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0