Helg snart, tack

Onsdag idag och jag är redan helt slut, skolan är en jävla plåga om du frågar mig. Anyway, var hos Louise idag och färgade om Fridas hår, för det vart liiite gult efter att vi färgade det igår, men nu är det as snyggt. Har i och för sig inte sett det än men jag lovar, Det är riktigt snyggt! Duktig som jag är pluggade jag även spanska hos Louise, och jag blev nästan klar. Nu ska jag bara plocka ut glosor. Imorgon blir det att fika med Eve och göra lite geografi. Jag är så duktig.  Tråk inlägg men nu kommer jag till något roligare, är fett NERVÖS. Beställde tid hos frisören igår och jag har tid på tisdag. SCARY! Fegar jag ur blir det bara blonda slingor, men det får ni inte veta förrän på onsdag eller kanske tisdag kväll. Jag lovar jag kommer fega ur! Men, men jag kommer i alla fall ha Frida där som stöd. Hon kommer få hålla mig i handen medan jag gråter som en galning för att de förvandlat mig till en tomte. Gör de det så kommer jag fan döda dom ;) Nää men nästan i alla fall. Slänger upp en bild på håret igen ifall ni glömt hur det ser ut och ni är för lata för att gå ner två inlägg ;)  

Pusspåer♥




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag komer över som en skottspole!! Varför knacka å överskattat och energislösande!!<33333333

2009-01-16 @ 15:11:18
URL: http://nnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0