HappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappyHappy

http://se.youtube.com/watch?v=iTHqYm4FZU4

Eftersom att jag inte har en aning om hur man lägger in en video så lägger jag in adressen istället så får ni ta kraften till er och kopiera texten,öppna en ny flik (ett nytt fönster om ni har en gammal version) och klistra in den och sen är det bara att lyssna och njuta. Det är inte direkt den musik jag gillar att lyssna på, inte alls faktiskt men va fan man blir ju så jävla lycklig när man hör den!

You can't hurry love!♥
Pusspåeralla. 
 
Sen vill jag bara säga till alla mina underbara vänner att jag älskar er och att ni är det som gör mitt liv värt att leva. Det låter bara som något jag säger för seriöst ALLA säger det men det 100% sant. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Jag kan prata med er om allt. Jag pratar inte ofta om mina känslor men det är bara så jävla skönt att veta att ni finns där i fall ja skulle behöva. Ni är helt jävla underbara helt enkelt.
Lägger in en bild på mig och Frida bara för att vi har blivit så jävla bra vänner det senaste halvåret.
Du är en av de bästa, pusspådig och på alla er andra också♥


Kommentarer
Postat av: Frida Rawet

naw emma. du är bästbästbäst! känns skitkul att vi kommit varandra såhär nära! <3 och mer ska det bli <3 2009 ska bli bäääst <3 ! I LOVE YOU<3

2009-01-20 @ 00:02:24
URL: http://fridalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0