;)

Tjaa snyggingar.
Jag är mega trött men ändå har jag ingen tanke alls på att faktiskt gå och sova. Knäppis, I know. Somnade inte förrän fyra i natt. Läste Ljudet av ditt hjärta som är tredje boken i Twilight serien. Älskar dooooom och kunde verkligen inte sluta läsa och sen när jag kollade på klockan var den plötsligt fyra. Sov till halv elva så jag var väl ganska utvilad när jag vaknade i alla fall men sen åkte vi till Ikea och jag blir alltid lika trött av att gå där men jag köpte lite fina grejer i alla fall. Efter Ikea åkte jag hem till Nathalie där Elina, Rebecca mm redan var där, Vi spelade ett bilspel, låter kanske töntigt men det var skitkul. Alla var verkligen inne i spelat och det var skit kul att se xD

Har inte så mkt mer att säga, Pusspåer♥

By the way, Frida är i London och jag vill att hon ska komma hem nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0