AAAAAh!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår för nu har jag börjar fundera på att skippa färgningen och fortsätta vara blond och permanenta istället, inte värsta lockigt som en jävla pudel utan stora lockar så att det blir mest vågigt.
Vad tycker ni?  Just nu är jag nog själv mer inne på att köra på det blonda. Tror att jag kommer ångra mig om jag färgar, men, men vi får se hur det blir.

Igår var jag hos Tegel med FrippieHippie och Rebecca. Vi ville hitta en fest men det gjorde vi inte så det blev en myskväll istället. 

Ikväll blir det nog att träffa frippieippie igen men vad vi ska hitta på vet jag inte än men det blir säkert något kul!

Pusspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0