2009

Seg på att skriva, I know. Men det har vart ganska mycket. I onsdags var det ju nyår och jag och Frida hade fest hos mig. Det var sjukt kul, det går inte att beskriva. Men jag kan ju säga att städa huset sen inte var lika kul. Det som ut som fan. Men, men kul var det i alla fall på nyårsafton ;) Sen i torsdag åkte jag, frida, becca, elina och louise till Calle där det var lite folk, ganska segt i början men sen blev det bättre i slutet. Igår åkte jag till Elina med Becca. Vi gjorde inte mkt, satt och pratade mest och kollade lite på film :)    Bra början på det  nya året i alla fall och jag hoppas att resten av året blir lika bra och det lovar jag att det kommer bli :)



Bild från nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0