Kusinvitamin

När man är på middag hos farmor med sin femåriga kusin Joel vars största önskan i julas var att få en get så kan många saker komma upp.

Vi satt och diskuterade hur många beundrare emil fått i italien.
Jag: Men jag fattar det inte riktigt, Emil har väl inget speciellt utseende för dom?
Joel: Emil är en turk
Jag: AHAHAHAHAA
Joel: och du är en gul ballong emma.
Jag: ......

Efter maten satte sig jag, Joel och min syster Rebecca i vid tv för Joel ville kolla på bolibompa.
Jag och Joel sitter och pratar om något jag inte kommer ihåg när becca säger TYST!
Vem var det som ville se Bolibompa egentligen ? :P

Hehe, kanske inte så kul men jag tycker det ;)


Kommentarer
Postat av: R,

det var ju fan evas det där se och lär program!

2009-02-07 @ 17:43:48
Postat av: Fridaaaaaa

Hahha va var jag dååå?XD

Beeecca de suugeeeer!

2009-03-10 @ 19:12:30
URL: http://nnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0