Somna inte osams med dig själv

Jag gästbloggar lite, ni som känner mig vet nog vem jag är. Jag citerar guden Larsa ovanför, som en liten hint. Vill vara försiktig med namn och har stängt ner min facebook, bdb och min blogg. Jag har gjort mitt bästa för att radera mig själv från cyberrmden. Jag är okej, men jag mår inte bra. Mitt liv är ett helvette och jag vet inte när jag kommer kunna leva normalt igen. Ni vänner som är bjudna på nyår, ni förstår nog att det är inställt. Jag har inget hem längre så vi kan inte ha festen där. Nu vet ni att jag lever, fast det visste ni nog redan, media bevakar ju allt. Men jag tackar mina vänner för allt underbart stöd jag får från alla. Vet inte hur jag ska kunna tacka alla tillreckligt, ett tack känns så litet.

Men jag älskar er alla, glöm aldrig det!


Tänk på att inte somna osams med någon eller dig själv. Speciellt inte med dina föräldrar. Man vet aldrig vad natten och mörkret har att bjuda på. Själv sover jag inte, jag håller vakt. Vi ska påminna varandra om hur mycket vi betyder och hur mycket vi älskar varandra, det är jätte vikigt. Man vet aldrig när det tar slut, det här livet kan ta slut när man minst anar det.

"Du måste ut för att hitta in.
" Jag är påväg ut.

Kommentarer
Postat av: nathalie berg

<3

2009-12-11 @ 06:54:08
Postat av: Rebecca

Du vet var jag finns <3

2009-12-11 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0