Frida Matilda Nilsson

Tänkte bara skriva ett par rader om världens underbaraste människa. Har känt henne sen den 17 augusti 1993 då vi träffades för första gången och sen dess har hon alltid funnits i mitt liv och varit en av mina allra bästa vänner. Hon är helt jävla underbar och jag har typ 100 miljoner minnen med henne som jag aldrig kommer glömma, som den dagen vi skulle komma på en egen gångstil och frida var kissnödig så vi gick och zick-zackade våra ben tills hon bestämde sig för att det var dags att springa in på toa, eller som när jag bodde på bergsgatan och vi sprang runt som galningar och skulle hitta grejer som ingen annan visste fanns, det skulle bara vara våran sak. Eller när vi stod utanför våra hus och skrek att vi inte skulle umgås på 100 år och sen för att fem minuter senare springa över och fråga om vi ska leka. Självklart har vi bråkat också som när hon skulle vara med emma och bad mig följa med men sen så när vi kommer till emma så säger hon näää du får inte va me vi vill vara själva. Men sen kommer hon och ringer på min dörr och säger förlåt och ger mig blommor som hon plockat! hur många av er har en kompis som plockar blommor åt er? Inga, trodde väl de!

Hon är underbar helt enkelt och tror inte jag skulle klara mig utan henne och till er som inte känner henne, jaa synd för er för då har ni gått miste om det bästa som kunnat hända er. Puss på mitt lilla hjärtegull!


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅH i fucking love uuuu!!!<333

2009-12-04 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0