År 2009

Först kan jag ju bara börja med FY FAN VILKET JÄVLA ÅR det har varit, det är helt sjukt. Så himla mycket har hänt att det är helt jävla otroligt. Hur kan så mycket hända under ett jävla år?? Jag pratade med mamma om det och då sa hon: "Du får väl hoppas att nästa år blir bättre och glömma det här." Men trots allt jobbigt som hänt med skolan, familjen, familjeterapi, försöker tvingas i terapi, bråkat med vänner, förlorat helt underbara vänner, äckel killen och allt annat dåligt som hänt det här året och vänt det helt upp och ner så skulle jag inte vilja glömma en endaste liten bit av det här året för jag har även haft så sjukt kul!! Helan och halvan, partybrudarna, fester, fester, fester, fester, PEACE AND FUCKING LOVE som var helt jävla otroligt, nyår, börjat umgås med vänner man tidigare inte umgåts med och funnit sin andra halva i dom, det här året har helt enkelt varit helt fucking unbelievable och det tackar jag gud för!! Men 2010 ska helt klart bli bättre och blir det de, ja, då kommer det bli helt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0