5 januari 2009


Nu mina kära vänner gör vi det här det till det bästa året någonsin. Det här året ska bli det år som vi tänker tillbaka på när vi sitter tillsammans på ålderdomshemmet och dreglar. Nu satsar vi allt och jag lovar vi kommer ha så jävla kul. 2009 ska och kommer bli ett år vi aldrig glömmer.


Mina ord, känns som att det var evigheter sen men det var det faktiskt inte. Helt ärligt kan jag ju säga att jag aldrig kommer att glömma det här året men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Måste erkänna att jag saknar det, när det var vi fem tjejer som umgicks. Vi ägde alla, kan nog säga att ingen hade så roligt som vi hade det i vintras. Det kan jag garantera!
Glömmer det aldrig♥









Vår låt♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Kolla på bilderna bara, det bara skriker lycka om oss! Det var underbart tjejer! <3

2009-08-18 @ 21:09:43
Postat av: elina

I vinter tycker jag vi slår på stort!

För som sagt, inget hade lika roligt som vi!

Och emma, jag älskar dig!

2009-08-18 @ 21:30:57
Postat av: Frida

saknar det ... <3

2009-08-19 @ 11:53:19
Postat av: Emma

Jag saknar det också! i vinter kör vi igen och elina, jag älskaar dig också! er andra med ofcoooourse <3

2009-08-20 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0